Skip to main content

Všeobecné obchodní podmínky společnosti VINIUM a.s.

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti VINIUM a.s., nacházejícím se na internetové adrese https://eshop.vinium.cz/.

  • Nákup v internetovém obchodě je povolen pouze osobám starších 18 let. Zákazník tuto skutečnost odesláním objednávky potvrzuje a zaručuje. Pokud je zákazníkovi méně než 18 let, a přesto si objedná alkoholické nápoje, tak nás vědomě uvádí v omyl.
  • Minimální výše objednávky je 174 Kč.
  • Doručujeme pouze v rámci České republiky.
  • Povinností zákazníka je seznámit se s Obchodními podmínkami.
  • Odesláním objednávky prodávajícímu zákazník souhlasí s podmínkami a ustanoveními Obchodních podmínek.
  • Prodávající je oprávněn zrušit jakoukoliv objednávku podanou zákazníkem.
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.
  • Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupu v internetovém obchodě eshop.vinium.cz.

Jak nakupovat

  1. Zákazník si na eshopu vybere zboží, které pomocí tlačítka „přidat do košíku“ přidá do košíku.
  2. Do košíku se zákazník dostane pomocí kliknutí na odkaz/tlačítko „zobrazit košík“ nebo kliknutím na ikonu tašky v pravém horním rohu. V košíku může zákazník kontrolovat vybrané zboží a zvolit množství kusů. V případě editace množství kusů je potřeba aktualizovat košík pomocí tlačítka „aktualizovat košík“.
  3. S vybraným zbožím v košíku pokračuje zákazník k pokladně pomocí tlačítka „přejít k pokladně“.
  4. V pokladně stačí správně vyplnit formulář s fakturačními a kontaktními údaji. V případě, kdy se liší dodací adresa od fakturační, je nutné vyplnit formulář pro dodací adresu.
  5. V případě nutnosti je možné do pole poznámky upřesnit objednávku.
  6. Zákazník si zvolí způsob dopravy a platby.
  7. Následně je nutné potvrdit souhlas s obchodními podmínkami.
  8. Po kontrole údajů už stačí jen odeslat objednávku pomocí tlačítka „Objednat”.
    Následně dojde k odeslání objednávky do našeho expedičního centra. Ihned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás.
  9. Po odeslání objednávky je zákazník přesměrován na stránku s přehledem objednávky.
  10. O stavu objednávky je zákazník informován e-mailem.

Doprava a způsob platby

Na výběr máte ze tří způsobů platby – platba bankovním převodem na náš účet, platba na dobírku a platba v hotovosti spojená s převzetím zboží v naší vinotéce ve Velkých Pavlovicích nebo Praze.

  • Při platbě dobírkou je zákazníkovi účtováno poštovné a platba za dobírku dle tarifů České pošty.
  • Při platbě převodem je účtování poštovné dle tarifů České pošty. Údaje pro bankovní převod budou zákazníkovi zaslány po potvrzení objednávky.
  • K osobnímu odběru v některém z našich vinoték, náklady na dopravu neúčtujeme a za objednané zboží platíte v okamžiku převzetí zboží, případně můžete zaplatit předem převodem na náš účet.

Zboží je expedováno na základě vybraného způsobu platby.

  • Při platbě dobírkou je zboží expedováno maximálně do pěti dnů od objednávky.
  • Při platbě bankovním převodem je zboží expedováno poté, co bude platba připsána na náš účet(obvykle 2-3 dny). Zboží z objednávky vám rezervujeme po 7 dnů. V případě, že platba nepřijde na náš účet do 7 dnů, je objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email: obchod@vinium.cz z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo e-mail) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Reklamační řád

Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.

Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, tj. v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží dle volby kupujícího vyměněno za bezvadné, nebo poskytnuta sleva z kupní ceny nebo vrácena kupní cena. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.

Záruka vrácení peněz

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. 

Podmínky vrácení peněz:

  • Zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží (obdržením zboží je myšleno převzetí zboží od dopravce nebo jeho převzetí v některém z našich distribučních center).
  • Zboží musí být v původním neporušeném obalu a musí obsahovat všechnu původní dokumentaci, které zboží obsahovalo při doručení tak, aby bylo možno jej dále nabízet zákazníkům.
  • Zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení a kopii útržku dobírkové nebo balíkové služby.
  • Balíky zasílejte běžnou balíkovou poštou. Balíky zaslané dobírkou nebudou přijaty.
  • Balíky posílejte na adresu: VINIUM a.s., Hlavní 666, Velké Pavlovice 691 06

Prohlášení o ochraně dat

Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

VINIUM a.s. prohlašuje, že data shromážděná na základě objednávek neprodá ani jiným způsobem neposkytne třetí straně. Dále nepoužije tato data k dalším komerčním účelůmNa přání zákazníka bez udání důvodů, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.

Pokud je to v souvislosti s realizací objednávky nebo propagací nabídky našich vlastních produktů a služeb nutné, poskytujeme Vaše údaje našim partnerským společnostem za účelem péče o zákazníky, dodání zboží a plnění smluvních ujednání. Své partnery si pečlivě vybíráme, a především jim nedovolujeme předávat údaje našich zákazníků třetím osobám za účelem podnikání.